Op deze pagina vindt u onze contactgegevens.
Mocht u vragen hebben naar aanleiding van uw bezoek aan onze website, dan kunt u deze middels onderstaand formulier aan ons stellen.
Bij voorbaat dank voor uw belangstelling!
De Notariswinkel
Kanaalstraat 15-17
Postbus 1021, 4388 ZG Oost-Souburg
Ons kantoor is van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur geopend op de werkdagen maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
Op woensdag zijn wij voor onze cliënten in geval van nood bereikbaar.
Wij zijn tijdens de openingstijden telefonisch bereikbaar.
Telefoonnummer | : 0118 – 490 580 |
E-mailadres | : souburg@de-notariswinkel.nl |
KvK nr | : 22059285 |
BTW nr | : NL 1302.09.491.B.01 |
Als er bij een akte sprake is van een koopsom, ontvangt u eerst een nota van afrekening. Het verschuldigde bedrag (waaronder de kosten) moet in dat geval vóór de ondertekening van de akte zijn betaald. Bij andere akten wordt de rekening pas bij de ondertekening afgegeven of met de afschriften meegestuurd. Er geldt dan een betalingstermijn van 14 dagen. Als er al een voorschot is betaald, wordt dat bedrag verrekend met de eindafrekening.
Als een klant opdracht geeft voor meerdere akten zijn er kortingen mogelijk. Dat is bijvoorbeeld het geval als naast de overdracht van een huis ook een hypotheek wordt afgesloten. Of als twee personen bij de aankoop van een huis ook direct een samenlevingsovereenkomst willen laten maken. Of als men bij een hypotheekverhoging ook testamenten wil laten opmaken.